YAKLAŞIM

Açıkhavaya sürekli yatırım yapan ve açıkhava reklamcılığını geliştirmeyi ilke edinen Ströer Kentvizyon, açıkhavanın marka ile kampanyalara pozitif geri dönüşünü göstermek için ad-hoc çalışmalar yürütüyor. 

2013 başından bu yana kampanyaların geri dönüşüne ilişkin düzenli araştırmalar yapan araştırma birimi, geleneksel araştırma metodlarının yanı sıra yenilikçi ve farklı yöntemlerden de faydalanıyor.

Bu araştırmaların en önemlisi  Türkiye’de 4 büyük ilde yürütülen açıkhava mecrasının etkinliğini ölçen Impacto araştırmasıdır. Impacto, Ströer Kentvizyon’un GfK Türkiye ile birlikte yürüttüğü uzun soluklu bir araştırmadır.

Ströer Kentvizyon’un, gerçekleştirilmesi için destek verip fiilen çalıştığı, Türkiye’de ilk kez yapılan ve açıkhava mecrasının ölçümlenmesini sağlayan İzle Araştırması Türkiye Açıkhava mecrasının en büyük ve önemli çalışmasıdır.

yaklasim.jpg