İZLE

İzle, açıkhava mecrasının etkinliğini erişim ve frekans bazında destekleyen; açıkhavayı ölçülebilir ve raporlanabilir hale getirerek reklamverenlere yatırımlarını daha iyi yönlendirmeleri konusunda yardımcı olacak bir görünürlük araştırmasıdır. İzle araştırmasının hayata geçmesiyle, açıkhava mecrasının daha da gelişerek pazar payını arttırması bekleniyor.

İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya ve Bursa’da yer alan açıkhava reklam ünitelerini kapsayan İzle, Türkiye SES gruplarını temsil eden 5.575 denekle yürütüldü. Toplam 43.341 panel yüzü belli açı ve uzaklıktan fotoğraflanarak belli filtrelere göre sınıflandırıldı ve1.600’den fazla noktada araç ve yaya trafiği sayımı yapıldı. Araştırma süresince 2.855.231 geçiş tespit edildi. Bu bulgular Londra Üniversitesi Birkbeck Koleji öğretim üyelerinden Dr. Paul Barber ve Simon Cooper’ın geliştirdikleri görünürlük modeline oturtuldu. Böylece özel bir yazılım aracıyla 100’ü aşkın farklı hedef kitle bazında networklerin erişim ve frekanslarını, yani GRP değerlerini almak bundan sonra mümkün olacak. 

İzle hakkında detaylı bilgi için: http://www.acikhavaizle.com/izle_logo.png