IMPACTO, Usta Baykuş Ödülü'nü aldı

Tüm Haberler

Ströer Kentvizyon ve bağımsız araştırma şirketi GfK Türkiye’nin birlikte hayata geçirdiği açıkhava etki araştırması Impacto, Usta Baykuş ödülünü aldı.

 

Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD), araştırma sektöründeki başarılı pazarlama araştırmalarını ve sosyal araştırmaları ödüllendirmek için Baykuş Ödül Töreni’nin ikincisini bu yıl 25 Eylül Perşembe günü düzenledi.

 

15 araştırma şirketinin, 54 araştırma vereni ve 24 veri toplama şirketi ile başvurduğu 2. Baykuş Ödülleri’nde araştırmalar, Meraklı Baykuş, Usta Baykuş, Vizyoner Baykuş, İçgörülü Baykuş, İnovatif Baykuş, Sosyal Baykuş ve Genç Baykuş olmak üzere 7 farklı kategoride ödüllendirildi.

 

Ströer Kentvizyon ve GfK Türkiye’nin birlikte gerçekleştirdiği açıkhava etki araştırması Impacto, Usta Baykuş kategorisinde Bronz ödüle layık görüldü. Bu kategoride, mevcut bir iş sorununu çözme ya da bu soruna çözüm geliştirme yönünde gerçekleştirilen araştırmalar yarışıyor.

 

GfK Türkiye ekibi ile Ströer Kentvizyon Ulusal Satış Destek Hizmetleri Grup Başkanı Yasemin Gülsenin ve Araştırma Yönetmeni Sezen Telli, ödülü TÜAD As Başkanı Murat Demiral ve MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan’dan aldılar.

 

Impacto, kentsel hareketliliğin dinamiklerine ışık tutmak, mobil kişilerin açıkhava mecrasına bakışını ve algısını anlamak, diğer mecralarla birlikte açıkhavanın reklam kampanyalarına olan etki ve katkısını ölçmek için 2013 başından beri düzenli olarak yürütülen bir reklam takip araştırmasıdır. Araştırma sadece İstanbul’u değil; aynı zamanda reklam verenlerin en çok yatırım yaptıkları Ankara, İzmir ve Bursa illerini de kapsıyor. Araştırmada, bilgisayar destekli yüz yüze anket yöntemi (CAPI) kullanılarak, 15–50 yaş grubu, ABC sosyo-ekonomik statüye sahip ve haftada en az 3 gün dışarıda vakit geçiren kişiler ile görüşmeler gerçekleştiriliyor.        

IMPACTO, Usta Baykuş Ödülü'nü aldı