Kristal Elma’da Mary McFarland ile ‘Açıkhavada Yaratıcılık’

Tüm Haberler

Kristal Elma’da Mary McFarland ile ‘Açıkhavada Yaratıcılık’

Bu yıl 25'incisi düzenlenen Kristal Elma, 4 gün boyunca reklam, pazarlama, medya ve iletişim endüstrisinin önde gelen isimlerini bir araya getirdi.

25. Kristal Elma Yaratıcılık Festivali sponsorlarından Ströer Kentvizyon'un, ‘Açıkhavada Yaratıcılık' üzerine düzenlediği panel Works Ajans Başkanı Atilla Aksoy`un konuşmasıyla başladı. Açıkhavada geleneksel mecra kullanımları yerine yeni alternatiflerin oluşturulması gerektiğini söyleyen Aksoy "Aslında reklamcının açıkhavayı anlayış ve değerlendirme şekli ile yaratıcılık artıyor." sözleriyle devam etti. Atilla Aksoy`un ardından Ogilvy & Mather Paris Global Direktörü Mary McFarland söz aldı. Cannes Lions 2013'de Açıkhava kategorisinde Grand Prix ödül sahibi ‘IBM: Smart Ideas For Smarter Cities' (Daha Zeki Şehirler İçin Zekice Fikriler) kampanyasının başarısını anlatan Mary McFarland konuşmasında " Basit bir fikrin yeniliğe açık bir yol ile nasıl interaktif ve göz alıcı bir kampanyaya dönüşebileceğini görüyoruz. IBM de, bu anlayışla güçlü iletişim ağı ile mesaj vermesinin yanı sıra yararlı bilgilerle gelişimini sürdürüyor." dedi. Reklamın sade ve anlaşılır olması gerektiğini vurgulayan Mary McFarland; ‘Şehirde yaşayan insanların ihtiyaçlarının iyi analiz edilerek, doğru mesaj doğru yerde etkili bir şekilde verilmelidir' sözleriyle konuşmasına devam etti. ‘IBM Smarter Cities' kampanyamız bir şeyler satmaya çalışmıyor, bir mesaj vermeye çalışmıyor. Tam tersi tüketiciye kendi yaşadıkları şehri geliştirmek için fikirlerini soruyor, yardım istiyor." diyen Mary McFarland, ‘Açıkhavada Yaratıcılık' başlıklı konuşmasını Atilla Aksoy ile söyleşi yaparak sonlandırdı.

Kristal Elma’da Mary McFarland ile ‘Açıkhavada Yaratıcılık’