STRÖER KENTVİZYON'A GÜMÜŞ BAYKUŞ ÖDÜLÜ

Tüm Haberler

Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin, başarılı pazarlama ve sosyal araştırmaları ödüllendirdiği Baykuş Ödül Töreni’nin dördüncüsü 1 Eylül’de Four Seasons Bosphorus’ta yapıldı

Dokuz kategoride 104 başvurunun yarıştığı organizasyonda 12 proje Altın Baykuş, 9 proje Gümüş Baykuş, 12 proje de Bronz Baykuş kazandı.

Inovatif Baykuş kategorisinde; Ströer Kentvizyon ve bağımsız araştırma şirketi Estima’nın birlikte hayata geçirdiği Medyada Değişen Trendler Araştırması’ projesi, Gümüş ödüle layık görüldü.

Medyada Değişen Trendler Araştırması, GPS ve online günlükler yardımı ile farklı hedef kitleler bazında, medya tüketimlerinin geçmişten bugüne nasıl değiştiğini gösteriyor.

Estima ekibi ile Ströer Kentvizyon Araştırma Müdürü Sezen Telli ve İş Geliştirme Müdürü Seçil Yavuz Günay , ödülü TNS Genel Müdür Yardımcısı İnci Samimi’den aldılar.

STRÖER KENTVİZYON'A GÜMÜŞ BAYKUŞ ÖDÜLÜ